miércoles, 1 de diciembre de 2010

Posicionament marques cotxe

Ferrai
El posicionament de Ferrari és sobretot d'exclusivitat. Es tracta d'una marca líder en el sector de les marques d'alta gamma. Aquesta també mou sentiments com ara sensació d'alt estatus/llibertat, èxit personal i ostentació ja que anar amb un Ferrari mai passarà desapercebut.

BMW
Qualitat. BMW vol remarcar amb el seu posicionament que els seus cotxes per sobre de tot seràn d'una qualitat màxima. 
Seat
Seat es posiciona com una marca per a joves, divertida, moderna i alegre. No es tracta d'una marca d'alta gamma sinó que els seus cotxes són assequibles per un públic massiu i sobretot jove.
Honda
Actualment la marca Honda s'ha posicionat com una marca sostenible amb el medi ambient. Els seus cotxes van dirigits sobretot a clients amb una responsabilitat ambiental i ecològica alta.
Opel
Es tracta d'una marca d'automòbils utilitaris. El seu posicionament és basa sobretot en transmetre que els seus cotxes són útils i pràctics per anar per la ciutat.
Volkswagen
Sense dubte Volkswagen és una marca que es posiciona com la més innovadora tecnològicament. Encara que després també apareixen altres atributs com pot ser la qualitat o el disseny. 
Només cal veure l’últim anunci de la marca: 

Volvo
El seu posicionament des de fa molts anys es segueix mantenint, Volvo es posiciona com la marca més segura.

Alfa Romeo
Es tracta d'una marca que es posiciona com a líder en confort pel conductor i pels seus acompanyants.
Hyundai 
La marca de tot prioritza dos conceptes: una qualitat bona i un preu assequible per tothom. 
http://www.youtube.com/watch?v=Q7H6L-Tk6TQ

Smart
El seu posicionament és bastant clar, es tracta d'una marca que es posiciona com un cotxe perfecte per anar per la ciutat, petit, còmode i facilitat de mobilitat gràcies a la seva petita grandària. 
http://www.youtube.com/watch?v=JsrrSh5I0q0&feature=related

No hay comentarios:

Publicar un comentario