jueves, 7 de octubre de 2010

Exercici 1


PRÀCTICA 1: “PUBLICITAT I COLOR”



Elaboració d’un anunci d’un producte de consum físicament palpable (és a dir, no és un anunci de marca ni d’una institució o servei). L’heu de triar vosaltres mateixos i imaginar quin és el target al qual us dirigiu.
L’anunci ha de ser pensat per revistes ja que és un dels mitjans en suport paper que permet reproduir el color amb major qualitat.
Ha de contenir imatge i text (eslogan i copy). Tots els elements, imatge i textos,  han de fer referència o basar-se en la força expressiva del color, el valor cultural i el significat del color, i els efectes del color en funció de la composició i la combinació, si és que n’hi ha, recordeu que pot ser tonal o complementària.


Anunci escollit

Empresa: Eclipse
Copy: Mai has provat res semblant.
Target: Va dirigit al públic infantil i gent jove (entre 8 anys i  25 anys).

El color escollit per la campanya de publicitat ha estat el rosa fúscia, en general un color que atrau l'atenció del públic més jove. L'elecció d'aquets color permet adreçar-se millor al nostre target ja que és un pigment que és molt utilitzat i molt portat per aquest públic en concret (roba, indumentària, elements identificadors). És essencial que el color escollit per representar un producte es faci a partir del seu significat cultural. En aquest cas, un color viu, cridaner i intens com és el rosa intens millora la connexió i els lligams amb el target del producte.  
El rosa porta associat i transmet uns valors concrets com a color. Encara que és un color molt associat en el sexe femení actualment està canviant i els homes tendeixen cada vegada més a utilitzar-lo . Es tracta d’un color positiu, dolç, cridaner (si es tracta d’un to pujat), enganxós i a més a més connota felicitat. Un color fantàstic per usar en publicitat. No cal dir el color rosa és el mes associat al xiclet, producte que estem anunciant. 



 




No hay comentarios:

Publicar un comentario